2 Kasım 2014 Pazar

Ah Sokak Lambası ..








 Kalemi elime aldığımda burnuma gelen asetat kokusu mu yoksa içimde pusu kurmuş yazma istediği mi beni buraya getiren bilmiyorum.. 

Uzun zaman oldu yoktum .
Var mı özleyen ?
..
Yok mu ??
..
Peki teşekkürler ..
Sorguladım biraz sizi de ama Mazur görün elime kalem almayalı çok olunca bir kaçma isteği gelmiyor değil..
Kahvem yok ama olsun asetat kokan kalemim var hemde mavi .. En sevdiğim.
Şuralarda bir yerlerde bir de afilli bir yalnızlığım olacaktı .. Hah işte buradaymış.. Afilli diyorum basite almayın diye öyle sıradan bir şey değil yani .. Milyon tane insanın içinde yalnızım ondan .. Ha sokak lambası ha ben .. Çok benzeriz . İyi günde kötü günde değil karanlıkta hatırlanırız saygı değer dostlar tarafından .. Aman artık bıktım kendi ışığınızı kendiniz görün diyemediğimizden böyle sanırım . Sorgulamıyorum ..
Yaz kış yanan sokak lambası..
Ah sokak lambası ..
Ne kadarda benziyoruz seninle ...
Bu yüzden de;
Ben karanlıkta ki sokak lambası , ben güzin ablanız , ben saygıdeğer dostunuz , ben özlenen ama adı olmayan , ben yorgun , ben dibine ışık vermeyen ama günden güne tükenen mum , ben söküğünü dikemeyen terzi..
Ve son olarak yattığında hiç bir şey düşünmeden uyumak isteyen insan .. 

Yazan: Hilal AK 



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hayatın Fon Müziği.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

back to top