25 Mart 2014 Salı

2014-Etek Modası

0 yorum
    Her ne kadar günlük yaşantımda pantolon giymek birinci sırayı alsa da bence bir bayanı güzel gösteren giysi tabi ki de etektir.Geçen yıl en çok uzun etekler ve onun binbir çeşidi önümüze çıkmıştı.Peki bu sene özellikle ilkbahar-yaz sezonunda bizi ne çeşitleri bekliyormuş şöyle bir göz atalım;

Kloş Etekler:

  Sanıyorum ki bu sezonun en dikkat çekici ve en gözdesi kloş etekler.Özellikle yüksek belli ve kısa olanlar favori.Genel olarak birkaç örnekle;






























Trompet Etek:

 Bu etekler kalça ve basenleri düz bir şekilde sarıp aşağıda açılan türden.Akım 1920 lerden kalma.Ama modanın da daima eskiye duyulan özlem nedeniyle tekerrür ettiği doğrudur.Birkaç örnekle;



























Uzun Etekler:

  Ve hiç kuşkusuz bu sezonda vazgeçilmeyecek olan uzun etekler.Birkaç örnekle;







































Görseller örnek olarak alıntıdır.




20 Mart 2014 Perşembe

Hoş Geldin Ey Bahar :)

0 yorum




   Yağmurun ardından açan güneş evet evet bugün baharın ilk günü ..

   Sabahları alarmın o tiz sesiyle değil güneşin yüzümüze vurmasıyla uyanıyoruzzz . Ne kadar da güzel. Buhranlı kasvetli havalar terk ederken ülkemizi baharın coşkusu kucaklıyor bizi..
Bir bakın pencerenizden , çıkın bir dışarı ağaçlara bakın nasıl kuşların çıvıltısını dinleyin nasılda mutlu doğa. Toprak nefes almış, bulutlar daha beyaz pamuk pamuk .:) İnsanlara bile bir neşe geldi sanki .. :) 

  Hava bahar kokuyor.. 

  Hepimiz için yağmurun ardından çıkan gök kuşağı kadar güzel bir bahar olsun . :)




15 Mart 2014 Cumartesi

Buğulu Göz Makyajı Nasıl Yapılır?

0 yorum
video






14 Mart 2014 Cuma

Üzülmeli Özlemeli Şeyler Bunlar..

0 yorum


  Elimizdeki şeylerin kıymetini hiç bir zaman bilmeyiz dimi . İnsanız biz değer vermeyi her zaman kaybedince öğeniriz. Çünkü bizim olduğu olduğu sürece kaybemekten korkmayız öyle saçma bi öz güvenimiz var. Ya bu  beni seviyor hayatta bırakmaz , anneler kırılmaz ve  babalar hiç gitmez gözümüzde..

  Zaman bu ya .. Geçip gidiyor sormuyor kimseye durayım mı bu anda ister misin ya da varmı bi hatan geri dönelim senin için düzelt demiyor ve bakıyorsun sevdiğin insan gitmiş. Annen kırılmış .. Hah güvendiğin dağlarada kar yağmış işte ..

  Kaybetmeyi öğreniyoruz yetmiyor üstüne bir de özlemek..  O an anlıyorsuz ki işte en kötüsüde bu .Düşünün bi özlediğimiz şeyleri.. Bazen gururumuz kadar uzakta ve de bazen hayal bide edemeyeceğimiz kadar uç bir noktada ..

  Ama ben hayal etmeyi tercih ediyorum çünkü şu günlerde en çok tıraş olduktan sonra babamı öpmeyi özlüyorum..




Sitemim var a dostlar!!

0 yorum
    Seçim günü de yaklaştı ya artık her yer bayram gibi bayraklar,posterler,birbiriyle yarışan siyasetçiler,adaylar oy peşinde.Şimdi size burda oturup siyaset yapmayacağım tabi ki.Değinmek istediğim konu başka, bir sitem aslında yapmak istediğim çalışmak isteyen belediyelere.
   Ne acı ki belediyeler çevre güzelleştirme deyince çiçek ekip biçmek diye algılıyo sanırım.Halbu ki bu konuda ne kadar da geriyiz.Geçen gün çarşıda yürürken elimde ki çöpü atacak çöp atık kutusu aradım sonunda çantama attım da eve getirip attım.He şimdi siz diyeceksiniz ki çöp kutusu olsa nolur kullanmayan bilinçsiz onca insan varken.Haklısınız ama bu konuda artık birşeyler yapılmalı.İnsanların bu kadar bilinçsizce davranması ne acı.Hiç unutmam geçen yıl vapurdayken üstte ki bayanın çayını plastik bardağıyla denize atmasını.Tabi atarken bizim üzerimize de gelmişti.Nasıl sinirlenmiştim bu nasıl rahatlık diye atarlanmıştım kadına.Sokaklara tüküren,çöpü rastgele utanmadan sallayan,sanki çöpü denize atınca imha edeceğini zanneden,çöpleri ayrıştırmadan atan.Ağaç yaşken eğilir ebevenler bu konuyu lütfen dikkate alın.Benim güzel anneciğimin bu konuda ki tutumunu hep beğenmişimdir.Özellikle çöp atmayı sanat haline getirebiliyor; plastikleri ve kağıtları geri dönüşüme yollamak,pil atıkları ayrıştırmak,yağlarımızı lavaboya dökmemek,suyu boş yere akıtmamak gibi.Bakın size güzel bir örnek vereyim mesela elde yıkanması gereken bişey varsa ve uzun süre su akıtılması gerekiyorsa annem yıkadığı maddeyi duruladığı köpüklü temiz suyla balkonları yıkamakta da kullanır.
    21.yüzyıldayız ve hala bilinçsizlik baş gösteriyorsa tam olarak yerine getiremiyoruz demek ki bazı şeyleri, belediyeler bu konuda yeterince denetim yapamıyor.İş yerimize kağıt dönüşüm kutusu istediğimde bile ilgilenilmedi bence bu büyük bir ayıp.Allahtan çevreci kuruluşlarımız var da arada ki açığı kapatmak için uğraşıyorlar.
   Burdan çıkarmamız gereken ders neymiş herşeyi devletten beklememek gerekiyormuş.Peki ne yapmalı?

  • Geri dönüşüm ve yeniden kullanıma önem vermeliyiz(Doğada ki kaynakların daha az tüketilmesini sağlarız)
  • Enerji ve su dikkatli kullanmalı ve gerekirse tasarruf yapmaya dikkat etmeliyiz(Enerjide dışa bağımlıyız ve ayrıca su zengini değil nerdeyse su fakiri bir ülke sayılabiliriz)
  • Plastik ve benzeri ürünleri kullanmaktan kaçınmalıyız(100 yıl kadar doğada kalabiliyorlar ve canlılara büyük zararları var)
  • Aşırı tüketimden kaçınmalıyız ve doğal malzemelerden yapılmış ürünleri tercih etmeliyiz(Doğal olanlar daha sağlıklı ve kullanım süresi dolduğunda tekrardan doğaya dönmesi daha kısa süre alıyor)
  • Ağaç dikmenin önemini kavramalı ve kavratmalıyız(Unutmayalım bir kişi yılda 7 ağaç tüketir. Bunu ve daha fazlasını yerine dikmemiz lazım)
  • Sahip olduğumuz bilinci başkalarına da aşılamalıyız. Ağaç yaşken eğilir sözünü bizlerde çocuklarımız için uygulamalı ve onları daha küçükken çevre bilincine sahip bireyler olarak yetiştirmeliyiz. Annelerimize, babalarımıza ve öğretmenlerimize büyük görev düşüyor bu konuda.





Alo Atık Hattı’nın 444 28 45 nolu numarasını bir yere özenle kaydedin.Alo Atık Hattını arayan vatandaşların biriktireceği 5 litre ve üzeri bitkisel atık yağları, özel araçla adreslerden topluyor. Toplanan bu atık yağların biodizele dönüştürülerek hem çevrenin korunması hem de ekonomiye katkı yapılması hedefleniyor.


:(








Çevre ve doğa emanettir emanete sahip çıkalım.. 




 

Hayatın Fon Müziği.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

back to top