13 Ocak 2014 Pazartesi

Murat Boz Beresi



         

            Yine yeniden keyif köşemde örmüş olduğum bir bere örneğini sizinle paylaşıyorum.Bu tarz şapkalara genelde Murat Boz tarzı bere dediğimizden başlığa da onun adını verdim.

            


               Örneğimize 80 ilmek ile ikili lastik olarak başlıyoruz.12 sıra lastik ördükten sonra haroşa örneğimize geçerken bir 10 ilmek artırıp 90 ilmeğe çıkarıyoruz.Ardından 8 sıra örüp bir 10 ilmek daha artırıp 100 ilmeğe çıkarıyoruz.Örnek de de görüldüğü üzere 4 sıra haroşa 4 sıra düz ördüm.Bu şekilde 35 cm örüp bitiriyoruz.Son sıraları tekli lastik örüp bitirdim.Ve lastiğe geçerken bir 20 ilmek kesip tekrar 80 ilmeğe düşürdüm.

Not:İpinizi kendiniz belirleyebilirsiniz.Ben Alize burcum klasik kullandım 4 numara şiş ile.







0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hayatın Fon Müziği.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

back to top