25 Ocak 2014 Cumartesi

Haydi Alışverişe..



    Gözlerinizde ki  ışığı şimdiden gördüm sankii :) Söz konusu alışveriş olunca biz bayanlar kendimizi tutamıyoruzzzz :) Hele ki mevsim değişimi yaklaşınca ve o mağazalar güzel güzel kayda değer indirimler yapınca .. Çok acımasızlar bence. :) Sizinde kendinizi tutmakta zorlanıp ay şu mağazada bakalım bak indirim varmış aa bunu çok beğendim hemde indirimde diye o an ihtiyacınız olmayan , sırf kaçırmak istemediğiniz için bir kaç parçayı gardırobunuza eklediğinizi biliyorum. :) Benden saklayamazsınız , merak etmeyin aramızda küçük bir sır :) Bende katıldım o kervana hangi bayan buna hayır diyebilir ki hem sonuç olarak doğamızda var alışveriş. ;)

   Gelelim konunun özüne .. Sizin için ufak bir araştırma yaptım :) Neye ihtiyacımız var bu geçiş döneminde anlatayım biraz ..

    Benim vazgeçilmezim Trençkotlar özellikle kış mevsimine girerken ve çıkarken kurtarıcımmm diye nitelendirebildiğim en değerli parçam , kaşelerden kabanlardan sıkıldığımızda havalarında ayarı kaçınca işte size kahraman . Sonra taytlar çok kolay kombin yapabileceğiniz taytlarda günlük hayatta ki rahatlığınız için gayet ideal.. Gömlekleri unutmak olmaz spor klasik denim her çeşit mevcut bildiğiniz gibi.. Deri montlarda mı burdaymışş , salaş kazaklar trikolar evet evet bunlar mevsim geçişlerinin vazgeçilmezleri olmaya hak kazanmışlar.. Sizlerde eklemeyi unutmayın gardırobunuza . ;)





0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hayatın Fon Müziği.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

back to top