21 Ocak 2014 Salı

Ev Botu Yapımı



   Birşeyler örmeyi ve üretmeyi çok sevdiğimden dolayı elimde artmış bir sürü ipim kalıyodu ben de bu iplerle napalabilirim diye düşünürken böyle birşeyi çıkardım ortaya ve herkes de bayıldı bu ev botuna.Tabi siz de yapmayı düşünürseniz illa ki böyle rengarenk olacak diye birşey yok.İster tek renk isterseniz iki renk alıp açıklı koyulu gölge vererek de yapabilirsiniz.Böyle göründüğüne bakmayın yapımı gayet de basit.



    Bu şekilde uydurmasyon bir örnek çıkardım.Aynı örnekten iki adet farklı renklerde ördüm.Siz ayağınıza göre sayısı eksiltip çoğaltabilirsiniz.Ardından yeteri kadar parça örüp tığ ile birleştirdim.Ben botun tabanınıda tığ ile ördüm ama istenirse hazır tabanlardan alıp dikebilirsinizde.

Derya'nın keyif köşesinde yeni örnekler için takipte kalın :)







2 yorum:

resim defterimm dedi ki...

Harika olmuş ellerine sağlık :)

hilal dedi ki...

teşekkür ederimmm ;)

Yorum Gönder

 

Hayatın Fon Müziği.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

back to top