4 Aralık 2013 Çarşamba

Basit Panço Yapımı




      Benim için kış akşamlarının vazgeçilmezi güzel rengarenk yumaklar,şişler ve birşeyler örüp üretebilmek olsa gerek.İşim gereği beynim çok dolu olur genelde ve stresi azaltabilmek,deşarj olabilmek için örgü birebir ilaç desem yeridir.
     Ben öremem,uğraşamam diyenler varsa işte bu panço yapımı sizin için bir başlangıç olabilir.Yapımı gayet kolay olan bu pançoyu sizde rahatlıkla yapabilirsiniz.



      Öncelikle benim uyguladığım ip 'Alize' toplamda 5 adet yumak aldım ama siz örerken boyutunu kendinize göre ayarlayabilir yumak sayısını artırabilirsiniz.5 numaralı şiş ile 60 ilmek olarak başladım.aslında modelin örneği farklıydı ama ben daha basite uyarlayarak modelini değiştirdim.Böylesi hem daha çok beğenildi hemde örmesi daha rahat, parantez içinde söyleyeyim sanırım biraz tembelliğe kaçtım :) İlk altı sırayı haroşa olarak örüyoruz.Daha sonra 6 ilmek haroşa olarak başlıyoruz,sonrasında sırayla 6 ilmek pirinç,6 ilmek düz ve yine altı ilmek haroşa olarak ilmekleri örüp tamamlıyoruz.Sağ ve sol kenarları her zaman haroşa olacak şekilde çıkıyoruz.Bunları 6 sıra olarak tamamladıktan sonra yerlerini değiştirerek örnekte ki gibi devam ediyoruz.Bildiğiniz şal gibi örüyoruz.Altta ki resimde de gördüğünüz gibi bitince inanılmaz hoş görünüyo.


      Aslında örneğin orjinali bu şekilde ama benim gibi rahatına düşkünlere ben biraz daha kolaylaştırdım.Kim bilir belki birilerine ilham kaynağı oluruz.Olursakta çok mutlu oluruz :)

   Örnekle ilgili kafasına herhangi birşey takılanlar dilerse hayatinfonmuzigi@gmail.com adresimizden de bize ulaşabilirsiniz.


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hayatın Fon Müziği.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

back to top