13 Aralık 2013 Cuma

Bir Yumak Mutluluk..



     Evet güzellikler yine sizinle severek ördüğüm bir şal örneği daha paylaşıcam.Sizde benim gibi battaniye tarzı şalları seviyorsanız işte bu tam sizlik bir örnek.Hemde örmesi bir o kadar basit.



    Örnekte görmüş olduğunuz şalın ipi Angora tiftik olup kendinden desenlidir.Toplamda iki yumak aldım ama 1.5 anca kullandım.5 numaralı şiş ile örüldü.90 ilmek olarak başladım 5 haroşa ve 1 düz olarak örüyoruz.İstediğimiz boyuta gelince kesip bitiriyoruz.Şimdi bunun örneği nasıl böyle çıktı derseniz asıl mevzu orada zaten.Düz olarak ördüğümüz yerlerin gözlerini düşürüyoruz aşağı doğru ve örneğimiz çıkmış oluyor.İşte bu kadar kolay.Şalın uçlarına uydurmasyon bir örnekle süsledim siz isterseniz farklı bir şey uygulayabilirsiniz.Hem büyük hem de yumuşak yumuşak bir şal üstelik örmesi bir o kadar basit ve zevkli.İş yerimde ki çekmecemde saklarım illa ki üşütme gelirse hemen üzerime alırım.








Bol keyifli örmeler...





0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hayatın Fon Müziği.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

back to top