14 Nisan 2015 Salı

Shoppingg !!










Gırrrrr.. 
Her seferinde yok bu sefer girmiyim dediğim ama kendime yenik düştüğüm bir Gratis günü daha .. 
Adamlar işi biliyor gerçektenn.. O reyonların arasında gezip kendinizi şımartmak için bir kaç küçük kaçamak yapmamak elinde değil insanın .. İndirimli ürünüdür görünce ihtiyacınız olduğuna karar verdiğiniz bir ton şeyle çıkabileceğiniz bir bayanın kendini en iyi şımartabileceği mekan olarak ben Gratisi tercih ediyorum .. :)) Neyse yine çok konuştumm birazda alışveriş içeriğinden bahsedeyim sizlere :)) 

1) Garnier BB Krem.
 Şu günlerde artık fondöten kullanmayı pek sıcak bulmadığım ama aynı zamanda çillerim olduğu için biraz olsun kapatıcı özelliği olan bir ürün kullanmak istedim ve durumda karşımda garnier bb kremi buldum . İlk kez kullanıcam bende 2 ton seçeneği bulunuyor ben açık olanı tercih ettim tabi ki nemlendiri özellikte olması beni çok mutlu etti deneyelim g
örelim bakalım . :) 




2)Garnier Makyaj Temizleme Suyu .




3) Diadermine Hassas Göz Makyaj Temizleyicisi 
Aralarında en favorim bu sanırımmm :) 






4) Lip Balm ve Yüz yıkama Jeli  
Kasada ek olarak aldığım dudak balmı çilek kokusuyla çok hoş , ve yüz yıkama jeli herbalife ın yani %100 bitkisel olduğundan denenmeye değer diye düşünüp onuda aldım :) 
,


 



5) Dove Set 
Doğruyu söylemek gerekirse böyle küçük deneme boyu tarzında ürünlere bayılırım ve nerdeyse 1,5 ay süreyle şehir dışına çıktığımı düşününce o kocaman şeyleri yanımda boşuna ağırlık yapmaktansa bir çantaya herşeyi sığdırmak daha mantıklı geldi .. İçeriğine gelince 
Dove şampuan 
Dove duş jeli 
Dove sabun
Dove deodorant (Ki gerçekten mükemmel ben çok memnun kaldım ) 
Dove nemlendirici 
Signal wiht now diş macunu ( zaten sürekli olarak kullandığım bir ürün kesinlikle tavsiye ederim :)) 
Signal Diş fırçası
ve son olarak hepsini koymak için çanta tabi bunu makyaj çantası vb şeyler içinde kullanbilirsiniz :) 






5) Makyaj Temizleme Pedleri 
Benim her alanda kurtarıcı nitelikli kullandığım ürünler kategorisinde :) 




Benim ufak alışverişimden şimdilik bu kadar :) 
Sağlıkla kalın , güzel kalın .. :) 



xoxo :*


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hilal hanım inanın bu ürünlerin hiçbirini kullanmadan da çok güzelsiniz ;)

Yorum Gönder

 

Hayatın Fon Müziği.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

back to top