1 Nisan 2016 Cuma

Derya'm İyi Ki Doğmuş .



Küçükken hep ablam abim yok diye üzülür ablası olan insanları hep kıskanırdım .İnsanın bir ablası olsa nasıl güzel olur diye düşürdüm . Anneme babama kızardım neden bir ablam yok diye. Ben çok güzel istemişim bir ablam olsun bana güven versin , akıl versin yanımda olsun destek olsun  , mutluluğu ve üzüntülerimi paylaşsın aynı şekilde bende onun mutluluğuyla mutlu olup onu üzen şeylerden kaçiriyim . Bu istek yıllarca devam ederken birden karşıma seni çıkarttı Allah . Kan bağımız yokmuş ne yani olmasın . Ben güzel dostluğu sende bulmuşum. Çıkarsız ,koşulsuz iki insanın dostluğuna örnek olmuş dostluğumuz . ABLAM demişim . Çok mu çok sevmişim . Peşinden dünyaları gezip yanında olduğumda huzurlu olup mutlu olmuşum . Bana hayatımda ki en güzel kardeşliği yaşatan beni her zaman koruyup kollayan , akıl veren , yanımda olup destek olan en önemlisi yeri geldiğinde beni kendimden koruyan Deryam iyi ki varsın . İyi ki Ablamsın . İyi ki dostumsun . İyi ki tanışım seni . Evet bu sefer uzakta bir yerlerdeyiz. Mesafelerin üstünden güzel gelen insan iyi ki doğmuşsun .  Eşinle ve sevdiklerinle nice mutlu senelere. Biz Hayatın Fon Müziği ailesi olarak ve en çok ben olarak seni çoook seviyoruz. 




0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hayatın Fon Müziği.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

back to top