27 Haziran 2013 Perşembe

İlk Post..



                                                                      İlk Post 
 

Aman efendim merhabalar.. :)  İlk post ilk heyecan çok stres oldum şimdi  ne yazsam diyorum :) Kendimden bahsedeyim biraz daha çiçeği burnunda  19 yaşındayım liseyi bitirdim inş üniversiteye bu sene :) Kitap okumayı deli gibi seven birşeye taktımı asla vazgeçmeyen inat mı inat biriyim yeri geldiğinde :) en çok sevdiklerimi kıskanırım (DERYA'MI mesela :) ) paylaşamam. Ben en iyisi nerden çıktı bu blog işi onu anlatıyım kısaca . Blog blog gezerken ya çok güzeller çok iyi yazmışlar derken bizim neyimiz eksik diye atladık bizde bu işe. İyi mi yaptık kötü yaptık bilemedik ama görücez hep birlikte . Hayatımızı açtık biraz mutluluklarımı, hüzünlerimizi .. Müzikten , modadan ,kitaplardan , aşklardan aklınıza gelebilecek her şey için buradayız artık birlikteyiz :) Deryacım benim canım ruh ikizim bu yolda birlikteyiz onunla .. Müzik kokulu öpücükler.. :)


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hayatın Fon Müziği.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

back to top