23 Şubat 2014 Pazar

Havuçlu Mozaik Pasta...



      Eveeeett bir pazar günün de kendimi mutfağa attım.Tatlı bişeyler çekince canım ortaya böyle lezzetli bişeyler çıkıverdi.Kendimi övmek gibi olmasın ama yiyenler birer tabak daha yediklerinde çok çok mutlu oluverdim.Şahsen pasta yemekten ziyade yapmak daha zevkli.

Malzemeler:

  1.   4 adet havuç
  2. 1 su bardağı su
  3. 4 yemek kaşığı şeker
  4. 50 gr tereyağı
  5. 2 paket petibör bisküvi
  6. 2 yemek kaşığı kakao
  7. 1 paket vanilya
  8. 1 su bardağı öğütülmüş fındık   
Üzeri içi: Çikolata sosu

Not: Arzu eden içerisine damla çikolata ve tarçın ekleyebilir.Ben tarçını sevmediğim için koymadım.

Yapılışı: Öncelikle havuçlarımızı rendeliyoruz ve 1 su bardağı suyu ilave edip pişiriyoruz.Suyunu çekmeye başladığında üzerine 4 yemek kaşığı şekeri ve 50 gr tereyağını ekleyip beş dakika daha pişirip ocaktan alıyoruz.Bu arada bir kapta bisküvilerimizi iri parçalar halinde kırıyoruz.Üzerine pişirdiğimiz havuçlarımızı,kakaoyu,vanilyayı ve öğütülmüş fındığı da ekleyip bir güzel harmanlıyoruz.Sonra alüminyum folyonun üzerine streç filmi serdim onun üzerine bu harcı döküp düzeltip sardım kapatıp buzluğa attım.3-4 saat bekletip çıkartıp sosu üzerine döküp servis yapabilirsiniz afiyet olsun :)






2 yorum:

resim defterimm dedi ki...

Ellerine sağlık harika görünüyor :) Ben çok severim.

hilal dedi ki...

teşekkür ederimm :) biz de çok severiz ve severek yedik :D

Yorum Gönder

 

Hayatın Fon Müziği.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

back to top