22 Şubat 2014 Cumartesi

İki Çay Birde Simit..



Koyun çayınızı ordan ince belli bir bardağa ben geldim.. Sabah sabah ne işin var burda demeyin duymasamda duyar gibi oluyorum. Yazmanın zamanı mı olurmuş hem. 
  Çay dedikte aklıma simit geldi şöyle sıcacık çıtır çıtır . Imm nasılda canım çekti.. Ne kadar da mükemmel bir çift değil mi simit ve çay. Soğuk karlı bir kış günü ve sıcacık kestane gibi , sen ve ben gibi biz gibi..Samimi olarak soruyorum ? Çayın yanına simit , buz gibi havada kestane , rakının yanına balık , senin yanına ben .. Ordan bakınca da güzel durmuyor mu ?? 
    Şimdi kim istemezdi denize nazır sıcacık çayını yudumlayıp bir simiti paylaşmak .. 
Gününüz aydın olsun ..




0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hayatın Fon Müziği.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

back to top