12 Mayıs 2014 Pazartesi

Makyaj Fırçası Organizeri/Kendin Yap

Merhaba canımcımlar.Bugün Pazartesi güzel bir gün ve iyi bir hafta olmasını umut ederek güne başladık.Şu an iş yerindeyim ama bu postu atmak için akşamı beklemek istemedim ve yarattım bir boşluk.İhtiyacım olan birşeydi bu kalemlik ben de almak yerine kendim yapayım dedim.Bu örneği pek çok kişiden duymuştum bende kendi yaptığımı sizinle paylaşayım dedim.

İhtiyacımız olanlar:

Bir adet boş nutella kavonuzu ya da formunu beğendiğiniz herhangi bir kavanoz



Süslemek için renkli kurdelalar ve ben evde bulduğum bir nikah süsünü de kullandım :)
tabi bir de yapıştırıcı.



Kavonozun dibinde hoş bir görüntü oluştursun diye bizim eski akvaryumda ki taşları çalıverdim.Siz de süs taşlar misketler,deniz kabuklarıyla yapabilirsiniz.


Veeee sonuç..















0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hayatın Fon Müziği.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

back to top