2 Haziran 2014 Pazartesi

Kitap Yorumluyorum..


       Önce ki hafta gittiğim kitap fuarından aldığım kitaplardan biriydi Mart Menekşeleri.Bu arada fuarda ki gözlemlerime göz atmak isteyenler burdan buyrun :) 
       Aslında önce başka bir kitaptan başlamaya düşünürken kitabı aldığım yerde ki bir teyzenin yorumu beni çekmişti bir kere.O yüzden diğerini erteleyip önce bundan başladım.İyi ki de öyle yapmışım.Nasıl okudum bitirdim farkında bile değilim.Normalde kitap okumayı çok sevsemde işimin yoğunluğu,akşam gittiğim eğitim sebebiyle eve çok geç geldiğimden yorgunluktan kitabın bir kaç sayfa sonrası malesef uyuyakalıyordum.Ama bunu bir solukta okuyuvermişim.
      Yazarın öyle güzel betimlemeleri var ki sanki ordaymışsınız hissi veriyor.Yazar kitabında kendi aşk kırıklığını atmak için gittiği yerde başka buruk bir aşk hikayesini bitmemiş bir aşkı çözmeye çalışıyor ve bu sırada ortaya çıkanlara siz bile şaşıracaksınız.Hani sonunda katil uşak çıkar ve siz kalakalırsınız aynen öyle.Şunu da eklemek istiyorum ilk kez bir kitabın sonunda gözlerim yaşardı ve ağladım :)Okuyan başka arkadaşlardan aldığım yorumların hepside olumluydu.Eğer bu aralar bir kitap okusam ama ne diye düşünüyorsanız işte başlamanız gereken bir kitap.Benden tam puan Mart Menekşeleri'ne...




2 yorum:

patlayan balonlar dedi ki...

Son zamanlarda çok fazla ismini duyduğum bir kitap mart menekşeleri. İnstagram ve bloglarda da çokça rastlıyorum. Çok merak ediyordum ben de, sanırım alıp okumanın vakti gelmiş :)

hilal dedi ki...

bencede okumalısın canım çok keyif vericiydi :)

Yorum Gönder

 

Hayatın Fon Müziği.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

back to top