27 Kasım 2013 Çarşamba

Herkes Çok Biliyor..



Şimdi şöyle bir durum var ; insan yaşamadığı şeyi bilemez ve anlayamaz. İlk bunu bir kavrayalım da devamını anlatıyım ben elimden geldiğince içimi dökeyim biraz .. Evet hepimiz acı yaşarız , hepimiz seviniriz , hepimiz boşluğa düşüp bir arayışa gireriz.. Normal yani bunlar. İnsanız sonuçta..Duygularımız var inciniyoruz, mutlu oluyoruz yapımız yaradalışımız bu bizim . Ne kadar istesek de karşı koyamadığımız yok ya ben bu özelliği beğenmedim dur bir denetim masasından program kaldır yapamadığımız, kısaca kabullenip bununla yaşamayı öğrendiğimiz bir kavram duygular..Gelelim en başta ki muhabbete .. Sen gidiyorsun sevgilisinden ayrılmış kıza diyorsun ki seni çok iyi anlıyorum canım . Öyle de bir şey yok . Sen onun yaşadıklarını yaşamadın. Sen onun hayatına onun kadar tanık olmadın ki nasıl anlayacaksın. Farzı misaldi bu sevgili mevzu tabi.. Her konuda geçerlidir bu . Ben seni çok iyi anlıyorum diyen insanın samimiyetine güvenmem .. NEDEN ? Anlayamaz çünkü. Bilemez. Çünkü ben yaşadım o olayı ben hissettim o an ki duyguları.. 



Böyle anlar için müzikler vardır. (Buyurun efendim) Adamlar yapmış ciddi anlamda da olmuş bu müzik olayı.. Öyle şarkılar var ki hislere tercüman olur. Sen susarsın o konuşur.. Şarkılar susarsa hayat susar.. Nasıl bir varlıksak bilmiyorum her anımız da mutlaka bir şarkı eşlik eder anılarımıza .. Mutluyken kalkıp oynadığın gibi üzgünken de rakı masasında sana eşlik edecek bir şeyler çıkar elbet.. Ahh şarkılar ne kadarda mübareksiniz demek gelmiyor değil arada içimden ..





0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hayatın Fon Müziği.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

back to top