25 Kasım 2013 Pazartesi

Iımm Tazecik..


Gecen ki post'umda bahsetmiştim beni yazmaya iten aslında bir arkadaşım diye..Onun sayesinde cesaret buldum birazda ..Yürü be Hilal devam et bu işe dedim vazgeçme bırakma öyle geldim yani tekrar :)  İşte asıl konumuza dönelim . Arkadaşımdan bahsedeyim biraz sizlere çok saygı değer okurlar..Kendisi böyle göbekli möbekli, esprisi bol , istediği zaman yaptıramıcağı bişe olmayan (Laf aramızda bana pek yemiyor da bu özelliği bunu belirtiyim :D ) , Vizyonu geniş güzele güzel çirkine çirkin demekten çekinmeyen doğrucu Mehmet olma yolunda emin adımlarla yürüyen bir insan.. Şimdii bunu neden anlattıyosun be kızım demeyin hemen .. Çünkü kendisi de blogger kervanına katılmış bu yolda da ilermeyi canı gönülden isteyen hevesli bir yazar olarak çıkıyor karşımıza ..Lütfen Burdan buyrunuz bakınız bol bol ziyaret ediniz Sevgili okurlar.. Yazıları da ki tatlı mizahı umarım sizde seversiniz.. :) 




1 yorum:

Unknown dedi ki...

benim mi allahım bu çizgili yüz?
ya gözler altındaki mor halkalar?
neden böyle düşman görünürsünüz;
yıllar yılı dost bildiğim aynalar?
:) eheh

Yorum Gönder

 

Hayatın Fon Müziği.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

back to top